Home Projekty Školní projekty
Školní projekty

Naše realizované projekty



Ruční řemesla PDF Tisk Email
Napsal uživatel Martin Havlíček   
Čtvrtek, 13 Prosinec 2018 07:41

– výroba vánočního stromku a anděla. Vánoční tradice a zvyky.

Dne 11. 12. 2018 byly pozvány aktivní důchodkyně ze Spolku ručních řemesel v Mohelnici.

Připravily si pro žáky ze čtvrté třídy a z pátých tříd výrobu andělíčků a vánočních stromečků. Při lepení a malování byli žáci seznámeni s různými starodávnými zvyky a tradicemi Vánoc. Společně pak diskutovali, jak se liší nynější tradice od těch dřívějších. Výsledkem bylo dokonalé navození vánoční atmosféry a přenesení pozitivního ducha Vánoc na všechny zúčastněné.

 
DÝŇOVÁNÍ PDF Tisk Email
Napsal uživatel Ivana Talianová   
Čtvrtek, 01 Listopad 2018 18:51

V pátek 26. 10. 2018 se třídy 1. A, 2. A a 3. A věnovaly "DÝŇOVÁNÍ". Během celého dne si žáci procvičovali své znalosti netradiční formou, která je velice zaujala. Třídní učitelky dětem nachystaly program, který postupně plnily. Závěrem a vyvrcholením tohoto dne byly vydlabané dýně a veliká spokojenost všech dětí. I hravou formou lze prohlubovat učení.

 

Fotogalerie

 

Aktualizováno Čtvrtek, 01 Listopad 2018 20:15
 
Den stromů PDF Tisk Email
Napsal uživatel Eva Wolfová   
Pátek, 23 Říjen 2015 09:28

Úterní vyučování na 1. i 2. stupni bylo inspirováno stromy. Učitelé i žáci se věnovali stromům celého světa. Připomněli si tím Den stromů, který každoročně připadá na 20. října. Téma stromu se objevovalo nejen v tradičním procvičování učiva v jednotlivých ročnících, ale v mnohých vyučovacích hodinách získali žáci nové informace a zkoušeli nové věci: proč se listy na podzim barví do oranžova, červena, žluta? V českém jazyce se pokusili skládat básně na témata inspirovaná stromy a přírodou. Anglický jazyk byl zaměřen na získání nové slovní zásoby s lesní tematikou. Výtvarná výchova zaměstnala děti použitím netradičních materiálů, které pocházely z našich stromů, …….

Eva Wolfová

 

Aktualizováno Neděle, 31 Leden 2016 21:45
 
Na druhé straně katedry PDF Tisk Email
Napsal uživatel Marie Baslerová   
Úterý, 05 Květen 2015 11:23

V prvním květnovém týdnu od 5. 5. do 6. 5. 2015 se 8 žáků z 9.A rozhodlo vyzkoušet roli učitele. Po přípravě a konzultace s  vyučujícími na 1. st. předstoupili před třídy 3.A, 3.B a 4.A. Zvládli nejenom výuku JČ, M, PRV, ale i hodiny AJ. Frontální výuka byla doplněna křížovkami, doplňovačkami a pracovními listy. Žáci prvního stupně reagovali velice kladně a vytvořila se příjemná pracovní atmosféra. Ve VV vytvářeli přáníčka ke Dni matek. Tyto zkušenosti žákům 9.A  určitě velice pomohou při studiu na SŠ.

Aktualizováno Čtvrtek, 07 Květen 2015 08:34
 
Čtenářská dílna PDF Tisk Email
Napsal uživatel Marie Baslerová   
Sobota, 02 Květen 2015 12:55

Pro podporu čtenářské gramotnosti v 8.A a 9.A probíhá jednou týdně v literárních hodinách  Čtenářská dílna.  Žáci mohou prezentovat knihu, kterou přečetli. Vyprávějí, o čem kniha byla, co se jim líbilo, odpovídají na otázky kladené spolužáky. Vyplňují záznamové archy.

Cesta ke čtenářské gramotnosti vede přes čtenářství. Žáci, kteří pravidelně čtou, mají mnohem větší pravděpodobnost vzdělávacího úspěchu. Snažíme se o to, abychom naše žáky rozečetli a přivedli je k pravidelné četbě, protože tak můžeme výrazně ovlivnit i jejich celkové vzdělávací výsledky.

Dílnu čtení můžeme pro přehlednost rozdělit na aktivity před čtením, vlastní čtení a aktivity po čtení. Dílnu čtení obvykle zahajujeme ve výukovém kruhu. V kruhu si vysvětlíme práci, vysvětlíme si úkol, na který se žáci při vlastním čtení zaměří. V další části hodiny žáci pracují individuálně. Po stanovenou dobu čtou vlastní knihu. Poté si sdělují vzájemně osobní reakce na přečtenou část knihy, spolupracují při plnění čtenářských úkolů. Učí se diskutovat a prezentovat své názory.

Tyto prezentace přirozenou formou vzbuzují  zájem o četbu a  konkrétní knihy. Často si knihy zamlouvají a vzájemně půjčují či doporučují. Tyto hodiny jsou obohaceny vlastními prezentacemi žáků v digitalní podobě v PowerPointu. Zaměřují se na své oblíbené autory.

V některých vyučovacích hodinách jsou žáci rozděleni do skupin. Každá skupina obdrží pracovní list, přečtou si zadání a pracují dle pokynů. Kontrola je společná, děti konzultují své názory. Prohlubuje se týmová spolupráce. Žáci využívají Slovníky spisovné češtiny a mohou pracovat i v počítačové učebně, kde vyhledávají na počítači nejenom informace, ale i vytváří vlastní texty ve Wordu.

 

Aktualizováno Úterý, 05 Květen 2015 19:43
 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL